Die Tecnische Universität.

En realitat tinc moltes històries, aventures per a contar. Però vamos m’agradaria parlar de la TU.

Estic començant a anar a les primeres classes d’Enginyeria, i vamos ha sigut un poc infern buscar horaris, “assignatures fantasma” que ja no existeixen i mil històries.

El únic inconvenient o barrera que he trobat per ara és l’idioma. Les classes són prou més fàcils que en la UPV, no sé si serà aquest el meu sentiment, o serà en general, però vamos res comparat amb la meua estimada facultat de Valencia, on des del primer dia el garrot es present. Pel que he estat veient, és tot un poc més enfocat al món real, i no tanta teoria o problema infumable.

M’agraden molt un parell d’assignatures encara que són en alemà. Una és de Comerç Electronic, el professor se li entén prou bé i hi ha que fer uns quants deures i projectes però em pareix molt interessant. L’altra és diu “Projekt Management für Wirchaftsinformatik” i ací ja vé on s’acaba de liar la cosa. Els projectes són per grups, en el meu grup hi ha una xina i dos alemans i el dissabte hem quedat a la Biblioteca de la Humbold Universität, en front d’on Hitler va fer la “cremà dels llibres”, per a fer el primer projecte, vamos una aventura, perque quasi m’entenc amb ells per a organitzar-nos amb el meu alemà bàsic. El que em recorda que dec de posar-me a tope per a poder avançar perque és la única manera: llegir en alemà, escriure en alemà, fer llibres de gramàtica, i intentar guardar el anglés en la butxaca, perque crec que moltes vegades abuse d’ell 🙂

Ens veiem prompte.

 

Per cert estes són les vistes des del “Telekom Gebäude” (el edifici de Teleco de la TU).

 

2 pensamientos en “Die Tecnische Universität.

  1. Com que fent abús de l’anglès, eh? Molt malament, molt malament. Hauràs de tornar d’allà fet un Herr Ortiz que sinó no té gràcia la teua aventura per terres germanes (no germanes de fraternals, ja m’entens). M’alegre que estigues bé i que t’hages fet amic d’una xinesa (xD).

  2. Fotre Jordi, m’alegre que et vaja bé per ahi. Amb l’idioma et passa igual que a mi ací. No em llance a dir les 3 paraules que he aprés en francés pq es molt mes comode l’angles xD

    Amims!

Responder

